Lördaaag

Helluuu! ligger i sängen och kikar på lite presenter till mina blivande värdbarn! Så svårt att komma på någonting och speciellt till föräldrarna.. Men det ska nog fixa sig! Har ju ett tag på mig också, bara jag som vill ha allt gjort så snabbt det går, hehe.. Förutom det ligger jag helt seriöst och tar tid på hur lång tid mitt hår tar på sig att torka.. Är än så länge uppe i 1h och 13 minuter och det har ännu inte visat några tecken på att börja torka haha. Ska nämligen pröva balfrisyr klockan tre och klockan sju ska jag befinna mig hos maja. Får alltså välja mellan att ha balfrisyr ikväll (...) eller blött hår om det inte hinner torka. Ni hör ju hur komplicerat mitt liv är just nu, allt jag ser är mörkeeer.

Mitt humör är på topp (extremt hög topp till och med) just nu och satt och letade i arkivet efter en bild som kunde beskriva mitt humör. Fann dock ingen så här kommer lite festbilder! Seriöst - detta är ren och skär lycka. Fyfan vad jag älskar min klass och mina sjukt knäppa, konstiga och otroligt bra vänner. ♥ Har spenderat varenda helg med dem i så många veckor nu att veckorna flyter ihop, men en sak är iallafall säker - fyfan vad jag kommer sakna er när jag åker!! Så äckligt glad över att få gå igenom studenttiden med dessa fleckeerrr så ni anar inte. Blä. Ska inte bli för sentimental för då är risken att humöret svänger om, hehe. 

 

återkommande tema = emma med öppen mun. ska stänga den ikväll
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: