Onsdag.


Sitter i skrivande stund och fixar med alla dokument som ska med till Amerikanska ambassaden och som ska skickas in till Cultural Care.. Det är inte lite som ska skickas in och fixas med alltså, haha. Trodde grejen med att åka med en organisation var att få sånt fixat åt en (hehe latmasken i mig talar)!! Har iallafall gjort klart allt som ska med till ambassaden (confirmation page, DS-2019, SEVIS, pass, kuvert med "skicka direkt"-fraktsedel, kvitto på inbetalningen, personbevis från skatteverket, visumfoto, proof of funds och tidsbokningsbekräftelse... blir trött bara av att skriva allt) vilket ju är bra genom att jag ska dit nu på måndag!

Även fast allt är klart är jag såklart ändå extremt paranoid och får för mig att någonting kommer att gå fel. Är alltid lite överdrivet nojig när det kommer till sånt här - var till exempel jättenervös för att mitt tbc-provtest skulle ge utslag för att jag hade någon infektion i kroppen... vilket det ju såklart inte kan göra, utan bara visa om man har tbc eller inte, hehe. 

Utöver allt detta precis klistrat igen ett kuvert till CC med polisregisterutdrag, hälsoundersökningsblankett (ett ord jag definitivt tänker använda på hänga gubben nästa gång), kopia på mitt körkort och programkontraktet. Wooop, bara kopia på mina slutbetyg kvar sen är jag redo!!
Postat av: Danni,

Fy vad spännande!

2013-05-15, 22:19:29 - URL: http://captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: