Vykort från London

Klockan är 01.15, jag är jättepigg, det är dööövarmt och jag taggar sönder inför magaluf. Bra recept på sömnfri natt om någon undrar över deeet. SÅ, jag ägnar mig lite åt att ta fram bilder ur london-mappen. Inte orkar göra det innan och bilderna är så sjuuukt många så de ligger fortfarande på hög och väntar. Precis som kreta-bilderna. Så här kommer lite London-vykort. 


Insåg att denna bild är tagen på typ samma ställe som den bilden jag hade till min "Countdown"-app inför Londonresan, cuuult! Tryck på bilden and see for yourselvezz. Mycket roligt/intressant/fyndigt/osv. 

Gatan bredvid vårt hotell. Nu vet jag hur vi ser ut när vi kommer ett gäng turister, hehe..

Att besöka Big Ben var inte bara obligatoriskt utan även i princip oundvikligt. Coolt att se men alltså, finare/coolare saker såg jag allt!

Bakom vårt hotell. Alltså. Checka parkeringarna. Lite mindre rutor än här då vava. Plus att bilarna kom ju typ i 240 och ville man inte bli platt höll man sig bra gärna till trottoaren. Vill även påpeka det faktum att London var hur jävla rent som helst!! Stod liksom gubbar och sopade överallt och staket som det på bilden gjorde att allt såg mickeet fancy och rent ut. Gillarrrt

Och fina balkonger/hus som bara sjutton. Bo här i framtiden vore väll inte fy skam.

Nu är klockan 1.26 och jag är i princip lika pigg som jag var för 11 minuter sen. Ska försöka somna framför Psych så jag orkar upp imorgon då det är dags att göra inbjudningar inför studentbaleeeen! ÅH
Postat av: ninni

åh så fina bilder! vart bodde du när du var där?

Svar: Tack! Jag bodde i Bayswater, det ligger en liten bit utanför centrala London och ganska nära Notting Hill. Jättefint område!!
Emma Karlsson

2013-05-30, 09:13:04 - URL: http://ninnikarlsson.forme.se
Postat av: Alicia

Älskade London, har nog aldrig kännt mig så hemma i någon stad, inte ens stockholm där jag bor!

2013-05-30, 15:44:19 - URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: