HALLOWEEN!

Igår var det, efter ca en månads förberedelser med att köpa kostymer, pynta trädgårdar, köpa pumpor osvosv, äntligen halloween! Det spöregnade ute men inte hindrade det oss från att gå och trick or treat'a inte! Jag hade ingen aning om vad jag skulle vara så Laura Ann erbjöd mig hennes gamla cheer uniform, så den hade jag, haha! 

Det var helt sjukt mycket barn (och föräldrar) ute som sprang runt, och det var inte bara barnen som var utklädda utan även en del av de vuxna som öppnade dörrarna när vi plingade på var utklädda! det var riktigt häftigt att få vara med på, även om regnet öste ner över oss :)


Larissa och jag! 


Erick som Jake i Jake and the Neverland Pirates, Andrew som en native american och Ali som en Indianprinsessa!


Larissa och Grant!


Sjukt fina färger här nu på hösten!


Jag och Sean som Green Lantern!





I helgen var vi även på en sak som brandkåren här i Fox River Grove hade fixat, nämligen en hunted forest! Det var öppet mellan 6-10, men mellan 6-7 var det inget läskigt (spökena/monstrena/zombierna kom fram och pratade osv) så vi var där med barnen då! Jag hade dock önskat att jag kunde vara där senare med, för jag är helt säker på att det skulle vara sjukt läskigt!

Erick var dock inte jättehappy över att vara med, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: