lägesuppdatering Floridaaaa

Hej! jag sitter i skrivande stund i 24 graders värme framför poolen i Florida och det är helt okej kan jag tala om! Vi var framme runt 11 igår och då hoppade vi direkt i poolen, sen vid lunchtid fick jag snällt gå upp för att skriva på min uppsats, och det var det jag spenderade i princip hela eftermiddagen med, haha.. nu är det dock klar och inlämnad så nu kan jag fokusera helt på att inte göra någonting ;)

Igår gick jag och la mig klockan åtta, men genom att vi är en timme före här var klockan "hemma" bara 7 haha! Jag var så sjukt trött och somnade direkt, till och med före alla barnen hehe..

Och scubadivingen var sjuuukt kul! Nu vill jag ta dykcertifikatet så jag kan göra det i havet också!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: