Scubadiving

Hej! jag sitter på Fox river groves tågstation och väntar på tåget till Hanna. hon ska hämta upp mig i Arlington Heights och så ska jag, Hanna och Manuel (som vanligt vi tre, haha) iväg och testa på scubadiving!!
det är riktigt kallt här nu, igår när jag och Larissa tog tåget ner Downtown var det helt okej men när vi kom ut från tågstationen i Chicago fick vi typ en chock haha. Det var -10 ute men inatt var det tydligen -16, helt sjukt! Downtown hade de iallafall satt upp en isrink (precis som på torget i Arvika! hehehe....) och andra juldekorationer, det var jättemysigt och jag längtar till när det blir ännu mer julpyntningar!

Imorgon, fem på morgonen (...), bär det av till Florida!!



Postat av: L-E

Hur va de o testa scubadiving? Ha de bra i Florida!

2013-11-25, 07:50:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: