Då bär det av igen!

Nu är nästa resa bokad, på fredag åker jag, Hanna och Manuel till Nashville!!! 

Nashville är typ USA's countrystad och det verkar vara en riktig mysig stad så det ska bli sjukt kul! 11.45pm på fredag sätter vi oss på bussen som efter nio timmar (hujaaa) kommer ha tagit oss till Tennessees största stad. Vi är alltså framme 9 på lördag morgon och på söndag klockan 12 åker vi hemåt igen. Blir alltså lite mer en ett dygn i själva staden (och 18 timmar på motorvägen, MEN långa bilresor är vi ju vana nu så det ska bara bli skoj! 

Det är som sagt jag, Hanna och Manuel som åker.. Senast vi tre gjorde någonting sjukt kul tillsammans såg det ut såhär: 
 
på six flags! Vi var alla ihopbundna och högst upp på toppen skulle hanna dra i säkerhetslinan och så föll vi neråt (sista bilden), sjukt högt upp och det pirrade bra mycket i magen det första kan jag tala om!

Nåjaaa, nog om six flags, om fyra dagar drar vi till Nashville!!!
Postat av: L-E

Hälsa Jillan!!

Svar: Absolut, de ska jag!
Emma Karlsson

2013-09-24, 22:02:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: