swedish candy ♥

Hejsan hoppsan lillebror! Här sitter jag och äter på mitt super awesome amazing svenska godis!! Igår kom ett paket fram med massa lösgodis, choklad och lakrits och jag har redan huggit in (tack igen mamma, pappa&anton!!)! Igår gjorde jag också mitt första collegeprov, det gick över förväntan och själva provet var mer annorlunda och lättare än jag trodde också. Nu har jag iallafall det gjort, dags att börja plugga till nästa då ;) 

Idag jobbar jag mellan 3:30-7:30 så ska alldeles strax gå upp (klockan är tre här nu), ikväll ska jag möta upp danska Maja för middag!

 
Postat av: Maria

Hoppas det smakar bra å att s-märkena räcker :)

2013-09-25, 15:46:06 -
Postat av: L-E

Lönen kom fort efter bra jobb på provet!

2013-09-25, 19:29:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: